Публічний договір
надання послуг допоміжної освіти із вивчення німецької мови
Текст документу, що наведений нижче, згідно зі ст. 633 та ст. 641 Цивільного кодексу України, є Публічною пропозицією (офертою) фізичної особи-підприємця Русановської Тетяни Вікторівни (надалі – «Виконавець»), адресованою будь-якій фізичній особі (в подальшому – «Замовник»), укласти Публічний договір про надання послуг допоміжної освіти із вивчення німецької мови (в подальшому – «Договір»), на умовах, однакових для всіх Замовників, тут та в подальшому Виконавець та Замовник іменуються разом «Сторони», а кожен окремо – «Сторона».
- ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
- Акцепт – повна й безумовна згода Замовника на укладення Договору на умовах, визначених Договором;
- Виконавець – термін має значення, надане йому в Преамбулі до Договору;
- Замовник – фізична особа, яка досягла 18-річного віку та має повну цивільну дієздатність, ознайомлена з умовами Договору, зробила прийняття його умов, і яка є отримувачем Послуг особисто відповідно до обраного нею Курсу та Тарифного пакету;
- Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
- Суб’єкт персональних даних – фізична особа, стосовно якої відповідно до чинного законодавства здійснюється обробка її Персональних даних;
- Згода суб’єкта персональних даних – будь-яке добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її Персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Здійснення оплати Тарифного пакету передбачає надання згоди суб’єктом персональних даних на їх обробку;
- Веб-сайт – веб-сайт Виконавця: https://edu.profiteam.in.ua;
- Особистий кабінет – обліковий запис на Веб-сайті з доступом до записів, навчальних та інформаційних онлайн-матеріалів (відео, текстові, тощо) з можливістю завантажити матеріали Курсу;
- Послуги – надання Виконавцем Замовнику інших освітніх послуг, н.в.і.у. (КВЕД 2010 85.59) з навчання німецької мови;
- Обсяг послуг – перелік Послуг, доступних Замовнику в рамках певного Тарифного пакету впродовж Періоду без додаткової оплати;
- Період – чотири календарних місяця або шість календарних місяців з моменту здійснення оплати відповідного Тарифного пакету та направлення Виконавцем даних Замовнику для доступу до Особистого кабінету;
- Тариф – ціна Послуги в рамках певного Тарифного пакету;
- Тарифний пакет – сукупність пов’язаних між собою параметрів Обсягу послуг, які надаються Виконавцем впродовж Періоду, та розміру плати, що має здійснити Замовник (Тарифу). Відомості про Тарифні пакети зазначені в Додатку № 1 до Договору;
- Курс – сукупність Навчальних матеріалів, які складені відповідно до певного рівня володіння німецькою мовою та в межах яких надаються Послуги;
- Сертифікат – документ, що виданий Замовником, підтверджує проходження Курсу та відповідний рівень володіння німецькою мовою, який здобув Замовник після проходження Курсу;
- Навчальні матеріали – презентація, інтерактивний матеріал, відеозапис, домашнє завдання тощо, які розміщені на Веб-сайті;
- Індивідуальний супровід – надання Замовнику Викладачем технічної допомоги (допомога у відкритті, завантаженні Навчальних матеріалів), організаційної допомоги (узгодження графіку проведення Індивідуальних занять, інтерактивних завдань, тестів для перевірки знань тощо), допомоги в навчанні (пояснення порядку виконання завдань в Особистому кабінеті, перевірка домашніх завдань та підсумкових тестів, контроль успішності Замовника та проведення роботи над помилками Замовника).
- Індивідуальне заняття – це заняття, що проводиться з Замовником, який обрав та сплатив Тарифний пакет, що передбачає проведення Індивідуальних занять з Викладачем;
- Викладач – Виконавець або інша особа, з якою Виконавцем укладено трудовий або цивільно-правовий договір.
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною правоздатністю та дієздатністю, а також усіма правами і повноваженнями, достатніми для укладення та виконання Договору.
- Чинна редакція Договору розміщена на Веб-сайті і Замовник зобов’язаний ознайомитись з текстом Договору до моменту здійснення ним прийняття умов Договору.
- Для прийняття Договору Замовник здійснює наступні дії:
- ознайомлюється з текстом Договору, пропозиціями Курсів та умовами Тарифних пакетів;
- проходить тест на визначення рівня володіння німецькою мовою та ознайомлюється з демо-версією Курсу;
- підтверджує згоду з умовами Договору шляхом здійснення оплати Послуг згідно обраного Тарифного пакету способами, визначеними на сайті.
- Акцепт Договору вважається здійсненим Замовником після проведення оплати Тарифного пакету, обраного Замовником, та надання Виконавцю підтвердження оплати (квитанції, засвідченої банком). Датою оплати Послуг є дата зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
- Датою Акцепту і укладення Договору є дата оплати Послуг та зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
- Після Акцепту на зазначену Замовником електронну пошту Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів направляє ім’я користувача (логін) та пароль, що дозволяють отримати доступ до Особистого кабінету на Веб-сайті. В разі, якщо оплата була здійснена Замовником у вихідний або святковий день, строк направлення даних для доступу до Особистого кабінету починається на наступний робочий день.
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
- Виконавець на умовах Договору пропонує та зобов’язується після акцептування Договору надати Замовнику Послуги з навчання німецької мови з доступом до Особистого кабінету, а Замовник – прийняти і оплатити зазначені Послуги на умовах, визначених в Договорі.
- Обсяг послуг та розмір плати, що має здійснити Замовник для отримання Послуг визначені умовами Тарифних пакетів.
- Виконавець підтверджує, що має право на здійснення діяльності у сфері освіти, у відповідності з вимогами діючого законодавства України.
- ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
- Послуги надаються через Особистий кабінет шляхом доступу Замовника до відео-, аудіо- та текстових матеріалів, за якими здійснюється навчання, та інтерактивних завдань.
- Реєстрація та створення Особистого кабінету Замовника здійснюється на Веб-сайті. Виконавець може відмовити Замовнику у реєстрації у разі зазначення ним адреси електронної пошти або телефону, що вже використовується іншим зареєстрованим Замовником.
- Замовник здійснює навчання за обраним ним Курсом та Тарифним пакетом.
- Замовник має право доступу до Особистого кабінету та Навчальних матеріалів протягом Періоду, визначеного Тарифним пакетом. Після завершення навчання Замовник втрачає доступ до Навчальних матеріалів.
- Замовник може користуватись Індивідуальним супроводом Викладача, якщо така Послуга передбачена Тарифним пакетом. Засоби зв’язку з Викладачем розміщені на Веб-сайті.
- Тарифний пакет може передбачати певну кількість Індивідуальних занять Замовника з Викладачем. Проведення Індивідуального заняття відбувається онлайн в певний день та годину за згодою Замовника та Викладача через месенджер Telegram. Проведення Індивідуальних занять відбувається в проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 UTC+2 (за київським часом). Тривалість Індивідуального заняття – 50 хвилин.
- Для перенесення Індивідуального заняття, Замовнику слід повідомити Виконавця через месенджер Telegram мінімум за 2 години до початку Індивідуального заняття і узгодити дату перенесення. Якщо Замовник повідомив менше ніж за 2 години до початку Індивідуального заняття або не повідомив взагалі, то Індивідуальне заняття не переноситься, а Послуга вважається належним чином наданою Замовнику.
- Після проходження Курсу з успішністю не менше 80 (вісімдесяти) % правильно виконаних завдань Виконавець надає Замовнику Сертифікат. Виконавець надсилає Сертифікат (файл в форматі pdf) на електронну пошту Замовника. За бажанням Замовника, Сертифікат може бути надісланий йому в паперовому вигляді, в такому випадку Замовник додатково оплачує послуги служби доставки.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
- Виконавець зобов’язується:
- надавати Замовнику Послуги, вказані в п. 3.1. Договору, належним чином і в строк відповідно до умов Договору з урахування положень чинного законодавства;
- забезпечити можливість доступу Замовника до Особистого кабінету з використанням логіну і паролю Замовника. Виконавець не несе відповідальності за неможливість використання Особистого кабінету Замовником з причин, що не залежать від Виконавця;
- не розголошувати реєстраційні дані Замовника, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством;
- повідомляти Замовника про зміни вартості Послуг, умов обслуговування, методів оплати, інших умов Договору шляхом розміщення інформації на Веб-сайті;
- не змінювати вартість Послуг, що вже оплачені Замовником;
- приймати до розгляду пропозиції Замовника щодо покращення роботи Особистого кабінету та якості надання Послуг.
- Виконавець має право:
- вимагати від Замовника виконання умов Договору;
- тимчасово призупинити надання Замовнику Послуг з технічних, технологічних або інших причин, що перешкоджає наданню Послуг, на час усунення таких причин. При цьому вже здійснена оплата за Послуги не повертається Замовнику;
- призупинити надання Замовнику Послуг у випадках порушення Замовником зобов’язань, прийнятих у відповідності з Договором. При цьому вже здійснена оплата за Послуги не повертається Замовнику;
- припинити доступ Замовника до Особистого кабінету та скасувати його реєстрацію у випадку виявлення нестандартної поведінки Замовника, спрямованої на збір та/або збирання та/або копіювання та/або обробку та/або крадіжку та/або вилучення та/або знищення будь-яких персональних даних, а також будь-якої іншої інформації, що отримана і зберігається Виконавцем в рамках роботи Особистого кабінету, в тому числі шляхом:
- виявлення загроз для роботи Особистого кабінету (кібератак) через здійснення дій з боку Замовника та/або через його обладнання та/або з використанням його реєстраційних даних та мережевих реквізитів;
- пошкодження або намагання пошкодити засобів захисту Особистого кабінету з боку Замовника;
- перевищення кількості запитів з ІР-адреси за певний проміжок часу;
- надсилання Замовником запитів, які містять образливу інформацію, суперечать загальним етичним та моральним нормам та правилам поведінки;
- вчинення Замовником дій з Особистим кабінетом, які можуть призвести до наслідків, передбачених розділом XVI Кримінального кодексу України;
- розірвати Договір в односторонньому порядку і видалити дані Замовника без попередження, якщо Замовник протягом року не користувався функціоналом Особистого кабінету. При цьому вже здійснена оплата за Послуги не повертається Замовнику;
- використовувати електронну пошту Замовника, вказану при реєстрації, з метою розсилання повідомлень технічного та адміністративного характеру, новин, тощо;
- створювати новий функціонал Особистого кабінету та вносити зміни у вже існуючий на свій розсуд, враховуючи відгуки та побажання Замовника;
- залучати третіх осіб для надання Послуг Замовнику.
- Замовник зобов’язується:
- визнати і погодитись з тим, що в Особистому кабінеті міститься інформація (включаючи, але не обмежуючись правами на будь-які бази даних, графічні зображення, фотографії, відео- та звукозаписи, тексти, а також інші об’єкти авторського права), яка захищена законами про інтелектуальну власність та іншими міжнародними законами і належать Виконавцю. Ні сам Замовник, ні інші особи за сприяння з боку Замовника, не копіюватимуть і не змінюватимуть програмне забезпечення; не створюватимуть програми, похідні від програмного забезпечення, не проникатимуть в програмне забезпечення з метою отримання кодів програмного забезпечення; не здійснюватимуть продаж, здачу в оренду, передачу третім особам будь-яких прав щодо прав користування Особистим кабінетом, а також не модифікуватимуть Послуги, у тому числі з метою отримання несанкціонованого доступу до них;
- до укладення Договору ознайомитись зі змістом та умовами Договору, вартістю Послуг розміщеними на Веб-сайті;
- надати правдиву, точну і повну інформацію про себе, якщо Замовник надає невірну інформацію або Виконавець має серйозні підстави вважати, що надана інформація невірна, неповна, або неточна, Виконавець має право призупинити або відмовити Замовнику у користуванні Особистим кабінетом;
- не допускати до користування Особистим кабінетом сторонніх осіб використовуючи логін (ім’я користувача) та пароль Замовника;
- нести відповідальність за безпеку свого логіну та паролю для доступу до Особистого кабінету, а також за все, що буде зроблено в Особистому кабінеті під логіном та паролем Замовника;
- негайно повідомляти Виконавця про будь-які випадки доступу до Особистого кабінету за логіном та паролем Замовника без відома Замовника та про будь-яке порушення безпеки;
- не передавати свої права за Договором третій стороні.
- Замовник має право:
- акцептувати Договір, здійснивши оплату обраного Тарифного пакету;
- користуватись Послугами в обсязі та на умовах відповідно до Договору протягом Періоду;
- звернутись до Виконавця з заявою про зміну логіну для доступу до Особистого кабінету. Виконавець, для зміни логіну, може вимагати підтверджуючих документів від Замовника;
- звертатись до Виконавця з пропозиціями щодо покращення роботи Особистого кабінету та якості надання Послуг;
- одержувати відповіді та роз’яснення Виконавця щодо підстав відмови у реєстрації в Особистому кабінеті, якщо таке мало місце;
- У випадку виникнення проблем з доступом, Замовник може звернутися до Виконавця з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 UTC+2 (за київським часом) за засобами зв’язку, зазначеними на Веб-сайті.
- Виконавець зобов’язується:
- ЦІНА ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ.
- Надання Послуг здійснюється на умовах 100% попередньої оплати. Оплата за надані Послуги здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
- Оплата Послуг Виконавця здійснюється Замовником одним із способів:
- на Веб-сайті (натисканням кнопки «Придбати» та перенаправленням на сторінку платіжної системи для здійснення оплати);
- за реквізитами, наданими оператором за телефоном, що зазначений на Веб-сайті. На вимогу Замовника рахунок буде направлений йому на зазначену ним адресу електронної пошти.
-
- Ціна Послуг визначається згідно з обраним Замовником Курсом та Тарифним пакетом, відповідно до розміщеної інформації на Веб-сайті.
- Оплата Послуг означає згоду Замовника з умовами Договору. В разі не здійснення оплати Виконавець не надає Послуги.
- Замовник розуміє і погоджується, що вартість Послуг Виконавця не включає в себе оплату послуг третіх осіб (платіжних агентів, таких як банки, операторів зв’язку і т.д.). Вартість послуг третіх осіб оплачується Замовником самостійно.
- ПРАВО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
- З урахуванням положень Договору, Цивільного кодексу України, Законів України «Про авторське право та суміжні права», «Про інформацію», Сторони домовилися, що:
- усі навчальні матеріали, що використовуватимуться з метою виконання Договору, охороняються авторським правом;
- на всі об’єкти інтелектуальної власності, надані під час реалізації Договору Виконавцем, всі та будь-які виключні майнові права, в тому числі зазначені в статті 424 Цивільного кодексу України, на об’єкти інтелектуальної власності (авторського права) з моменту створення таких об’єктів у повному обсязі належать Виконавцю.
- Замовник зобов’язаний користуватись Послугами особисто, не передавати доступ до Курсу, Навчальних матеріалів будь-яким третім особам, не копіювати та іншим чином не відтворювати Навчальні матеріали.
- Майнові права інтелектуальної власності на Навчальні матеріали залишаються у Виконавця. Норми Договору не повинні тлумачитись як передача Виконавцем будь-яких майнових прав інтелектуальної власності на Навчальні матеріали та/або дозвіл на використання таких Навчальних матеріалів в цілях інших, ніж визначені Договором.
- З урахуванням положень Договору, Цивільного кодексу України, Законів України «Про авторське право та суміжні права», «Про інформацію», Сторони домовилися, що:
- відповідальність Сторін
- За невиконання або неналежне виконання Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України та Договору.
- Виконавець не несе відповідальності за недостовірні та неповні дані, що надані Замовником. Замовник зобов’язується вказувати достовірні дані при реєстрації.
- У разі порушення Замовником обов’язку, визначеного п. 7.2. Договору, Замовник зобов’язується сплатити Виконавцю штраф в розмірі потроєної суми Тарифу, яка була б сплачена за надання дозволу на використання Навчальних матеріалів, які включає Тарифний пакет, та які Замовник передав третім особам, скопіював та будь-яким чином розповсюдив, оприлюднив.
- Виконавець несе відповідальність за якість Навчальних матеріалів та Індивідуальних занять, натомість, Замовник несе відповідальність за навчання та власну успішність при проходженні обраного Курсу.
- Виконавець не несе відповідальність за невиконання Замовником завдань, пропуск Індивідуальних занять та може відмовити Замовнику в наданні Сертифікату після проходження Курсу, у разі невиконання Замовником умови щодо власної успішності в вивченні мови згідно п. 4.8. Договору.
- Сторона, яка порушила зобов’язання, звільняється від відповідальності, якщо вона доведе, що це порушення сталося не з її вини.
- Усі спори, що виникають з Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
- Форс-мажор
- Невиконання умов Договору, спричинене форс-мажорними обставинами (природні катастрофи, пожежі, війни, воєнні дії, ембарго, втручання з боку влади, страйки, рішення державних органів, органів місцевого самоврядування тощо) звільняє Сторони від їх обов’язків на строк дії форс-мажорних обставин або Сторони можуть відмовитися від виконання даного Договору частково або в цілому.
- Сторони повинні попередити одна одну в письмовій формі про настання форс-мажорних обставин протягом 5 (п’яти) днів.
- ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО РОЗІРВАННЯ
- 10.1.Договір набуває чинності з моменту його опублікування та діє до закінчення Періоду.
- 10.2.Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку, попередньо повідомивши про це Виконавця, при цьому кошти, сплачені Замовником Виконавцю згідно Тарифного пакету не повертаються.
- 10.3.Виконавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку та припинити надавати Послуги Замовнику у разі порушення Замовником хоча б одного з обов’язків, встановлених п.п. 5.3.1, 5.3.3 – 5.3.7., 7.2. Договору.
- 10.4.У випадку, якщо Замовник не скористався послугами протягом Періоду з особистих причин, термін дії Договору не продовжується, а сплачені Замовником кошти не повертаються.
- ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Договір є договором приєднання.
- Виконавець може залучати третіх осіб до виконання своїх обов’язків за Договором.
- Виконавець має право вносити зміни й доповнення до Договору шляхом розміщення редакції Договору на Веб-сайті.
- Всі додатки, зміни та доповнення до Договору становлять його невід’ємну частину.
- Замовник є Суб’єктом персональних даних та надає Згоду суб’єкта персональних даних на обробку Виконавцем своїх Персональних даних (у тому числі: збір, зберігання, систематизація, зміна, видалення, використання, поширення, знеособлення, блокування), а також надає право Виконавцю на включення своїх Персональних даних до бази слухачів (студентів) шляхом укладення Договору.
- Інформація, що надається Замовником є конфіденційною. Інформація про Замовника використовується виключно в цілях надання Послуг. Деталі політики конфіденційності викладено у Додатку № 2 «Політика конфіденційності», що є невід’ємною частиною Договору.
- РЕКВІЗИТИ
- Фізична особа-підприємець Русановська Тетяна Вікторівна:
- місцезнаходження: Україна, м. Кропивницький, вул. Соборна 14/64;
- РНОКПП 3026017302;
- контактний телефон: +380667328200;
- е-mail: kontakt@profiteam.in.ua.
- Фізична особа-підприємець Русановська Тетяна Вікторівна:
ДОДАТОК № 1
(є невід’ємною частиною договору) до публічного договору надання послуг допоміжної освіти із вивчення німецької мови
Додаток № 1 є додатком до Договору (оферти) Фізичної особи-підприємця Русановської Тетяни Вікторівни (надалі – «Виконавець»), адресованої будь-якій фізичній особі (в подальшому – «Замовник»).
- Виконавець надає послуги допоміжної освіти, що пов’язані з вивченням та підвищенням рівня володіння німецькою мовою, в порядку та на умовах, визначених Договором.
- Відомості про Курси та Тарифні пакети:
Курс німецької мови «Рівень А.1.1.» |
|||
Тарифний пакет |
Період доступу до Особистого кабінету |
Період Індивідуального супроводу |
Індивідуальні заняття (кількість) |
Базовий |
4 місяці |
2 місяці |
– |
Оптимальний |
6 місяців |
4 місяці |
5 |
Інтенсивний |
6 місяців |
4 місяці |
10 |
- Інші умови Договору не зазначені в Додатку, залишаються без змін.
- Додаток набирає чинності з моменту Акцепту Договору Виконавцем.